Klacht: Pakket niet geleverd

op 29 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag avond zou er een pakket worden geleverd. Heel de avond thuis gebleven, maar geen DHL bezorger gezien. Einde van de avond staat er bij de track en trace dat het bij de buren is bezorgd, maar geen briefje in de brievenbus. De volgende dag gebeld met DHL. Deze gaven het adres waar het bezorgd zou zijn, maar helaas geen pakketje. Nog een keer gebeld zeggen ze doodleuk dat de bezorger op die tijd veel pakketjes heeft aangemeld als niet thuis. Ze zeggen dat het nu een week kan duren voor het pakketje wordt bezorgd. Dit vind ik echt onacceptabel, ik maak niet voor niks een afspraak over de bezorging.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakket uiterlijk morgen, zaterdag 30 december wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 december 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens ons systeem is uw zending inderdaad afgeleverd bij de buren op nummer 31. Omdat u aangeeft dat het pakket hier niet bezorgd is wil ik u adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Die kan dit dan verder met DHL oppakken en de gegevens verstrekken die wij nodig hebben voor het starten van een onderzoek.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 29 december 2017 om 14:20 geantwoord

Volgens de medewerker van DHL die ik telefonisch heb gesproken heeft de bezorger meerdere pakketjes op bezorgd bij de buren gezet op dezelfde tijd. Dus volgens de medewerker van DHL is deze niet bezorgd. Niemand kan mij nu dus zeggen waar dit pakket is. De leverancier legt het probleem bij jullie en kan hierin niks doen omdat het pakket nog in jullie bezit is. Willen jullie contact opnemen met de bezorger waar het pakket nu is en dit uiterlijk morgen laten bezorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaphneGrootendorst