Klacht: Pakket niet geleverd

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is niet geleverd, terwijl dit volgens de track & trace wel geleverd is. Ik heb geprobeerd met DHL in contact te komen, maar deze zeggen niks voor mij te kunnen doen, omdat ik niet de directe klant ben. Dat is natuurlijk een beetje gek, aangezien het mijn eigendommen betreft. De bezorger heeft ook geen briefje achtergelaten in de brievenbus… Dit is geloof ik niet hoe het moet… Bijgevoegd vind u een foto van hoe de pakketjes in mijn flat worden achtergelaten. Dit kan natuurlijk niet

Ik wil mijn pakket graag alsnog geleverd zien worden en hoop dat DHL de bezorger van dit pakket op zijn of haar niet te tolereren gedrag aanspreekt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 13:55 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending geleverd bij uw buren op nummer 48. Heeft u hier geïnformeerd? Indien zij aangeven dat zij het niet hebben ontvangen. Dient inderdaad de afzender van uw pakket contact met DHL op te nemen. Als opdrachtgever van DHL kunnen zij ons verzoeken een onderzoek voor u te starten. De afzender kan ons voorzien van specifieke informatie over het pakket. Zodat wij dit verder voor u kunnen nakijken.

Wat betreft uw tweede klacht wil ik u adviseren indien uw zendingen nogmaals onbeheerd worden achter gelaten, dit zeker te melden bij ons klanten service. Zij zullen uw klacht doorzetten naar het desbetreffende depot en hier actie op ondernemen.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door NynkevK