Klacht: Pakket niet geleverd

op 17 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Redert,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over een pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Graag wil ik dit toelichten.

Ik zie gelukkig in track en trace dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Wanneer een pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt dan wordt hier een Nederlandse barcode aan gekoppeld en dan is het pakket op deze code verder te volgen. Dit is na te kijken via; https://www.internationalparceltracking.com door de buitenlandse code op de plek van de 3S-code in te vullen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Kwashier