Klacht: pakket niet geleverd

cherkorver op 15 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eerst staat er op de site dat het pakket is geleverd, d.d. 20-10-2017. ik kan nergens achterhalen waar het is gebleven. nu staat er dat het terug wordt gezonden omdat er niemand thuis was, d.d. 4-11-2017. terwijl er wel een ander pakket is bezorgd op 4-11-2017.
hoe kan ik het nu nog vinden?
USPS LZ976501443US

Gewenste Oplossing:

graag wil ik weten waar ik het pakket kan vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 november 2017 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Korver,

Ik zie dat u twee klachten heeft doorgegeven over hetzelfde probleem. Ik heb uw klacht onder het referentienummer 656441 beantwoord en verzoek u om deze reactie te bekijken.

Ik wil u nogmaals mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door