Klacht: Pakket niet geleverd

op 11 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag tussen 18:00-21:00 een pakket krijgen met bestelnummer 3SBADG001597759 maar er is helemaal niemand langsgekomen. Afgelopen zaterdag kwam de postbode langs maar toen was niemand thuis. Hij liet een brief achter waarop stond dat het pakket opnieuw zou worden geleverd op maandag 9 oktober tussen 11:00-15:00 maar toen kwam ook niemand langs. Ik hoop dat dit probleem z.s.m wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket eindelijk is geleverd, ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 oktober 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan zowel maandag als dinsdag geen bezorger aan de deur te hebben gehad. Volgens ons systeem is de bezorger wel langs geweest, maar buiten het aangegeven tijdvak. Vandaag zal er een laatste bezorgpoging gedaan worden tussen 18:00 en 21:00 uur. Ik zal een melding maken bij het betreffende depot met de vraag om binnen het tijdvak te bezorgen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Burak58