Klacht: Pakket niet geleverd

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 15 september is er een bezorger aan de deur geweest met een pakketje, omdat ik van Ziggo geen e mail had ontvangen met een track en trace code, wat wel de bedoeling was, wist ik dus niet wanneer het pakket geleverd zou worden. Io had wel een kaartje on de bus gekregen met daar op een niet thuis code, maar helaas deze werkte dus niet! Na telefonisch contact met jullie te hebben opgenomen, blijkt dat de bezorger het had gescand als zijnde dat ik het geweigerd heb!! Dit is de tweede keer in korte tijd dat dit gebeurd, vorige keer had hij het pakketje door de brievenbus kunnen doen, maar zelfs dat was te veel moeite!! Ik vraag me af wat voor mensen er bij jullie werken, het kan niet de bedoeling zijn dat als ik iets bestel en dat door jullie bezorgd wordt, dat ik er steeds achteraan moet! Ik hoop dat daar wat aan gedaan kan worden!!

Dat als ik onverhoopt niet thuis ben ( wat kan gebeuren als je werkt) dat er dan een briefje on de bus ligt met daarop een WERKENDE NIET THUIS CODE!!! Zodat ik zelf het bezorg moment kan kiezen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 18:01 geantwoord

Geachte mevrouw den Harder,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een briefje in uw brievenbus heeft ontvangen met een niet werkende KG-code en dat het betreffende pakket retour is gestuurd omdat u deze geweigerd zou hebben. U geeft aan dat dit niet het geval is en dat dit nu de tweede keer in korte tijd is. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de bezorger binnen twee werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten en en adviseer u contact op te nemen met de afzender indien u nog geen vervangende zending heeft ontvangen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Den Harder