Klacht: Pakket niet geleverd

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 15 september is er een bezorger aan de deur geweest met een pakketje, omdat ik van Ziggo geen e mail had ontvangen met een track en trace code, wat wel de bedoeling was, wist ik dus niet wanneer het pakket geleverd zou worden. Io had wel een kaartje on de bus gekregen met daar op een niet thuis code, maar helaas deze werkte dus niet! Na telefonisch contact met jullie te hebben opgenomen, blijkt dat de bezorger het had gescand als zijnde dat ik het geweigerd heb!! Dit is de tweede keer in korte tijd dat dit gebeurd, vorige keer had hij het pakketje door de brievenbus kunnen doen, maar zelfs dat was te veel moeite!! Ik vraag me af wat voor mensen er bij jullie werken, het kan niet de bedoeling zijn dat als ik iets bestel en dat door jullie bezorgd wordt, dat ik er steeds achteraan moet! Ik hoop dat daar wat aan gedaan kan worden!!

Gewenste Oplossing:

Dat als ik onverhoopt niet thuis ben ( wat kan gebeuren als je werkt) dat er dan een briefje on de bus ligt met daarop een WERKENDE NIET THUIS CODE!!! Zodat ik zelf het bezorg moment kan kiezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 september 2017 om 18:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw den Harder,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een briefje in uw brievenbus heeft ontvangen met een niet werkende KG-code en dat het betreffende pakket retour is gestuurd omdat u deze geweigerd zou hebben. U geeft aan dat dit niet het geval is en dat dit nu de tweede keer in korte tijd is. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de bezorger binnen twee werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten en en adviseer u contact op te nemen met de afzender indien u nog geen vervangende zending heeft ontvangen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Den Harder