Klacht: Pakket niet geleverd

op 15 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Guy,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens mijn gegevens is uw pakket inderdaad bij u bezorgd. Mocht u niks hebben ontvangen, wil ik u adviseren om hier ook melding van te maken bij de verzender van het pakket. De verzender kan hier namelijk een onderzoek voor starten. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Guy C