Klacht: Pakket niet geleverd

op 15 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens track&trace zou mijn pakketje van bax.nl op 12 augustus geleverd zijn om 10:34.
Dit is nooit binnen gekomen en het pakketje kon door de brievenbus.

http://www.dhlparcel.nl/track-and-trace/3SBHP004165210

Gewenste Oplossing:

Pakket geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Guy,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens mijn gegevens is uw pakket inderdaad bij u bezorgd. Mocht u niks hebben ontvangen, wil ik u adviseren om hier ook melding van te maken bij de verzender van het pakket. De verzender kan hier namelijk een onderzoek voor starten. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Guy C