Klacht: PAKKET NIET GELEVERD

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondanks steeds al 3 dagen bericht van jullie te ontvangen dat ons pakket bij de Jumbo in Drunen ligt, is het daar NIET !
vandaag…woensdag dus om 17.00 weer… helaas jumbo heeft het niet ontvangen !!
Ik heb vanmiddag met jullie gebeld hierover…. moet ik zelf erachteraan via Hollands nieuwe… die moeten dan weer een traject in naar jullie……….SORRY HEEL HEEL ERG SLORDIG !!
Ik heb dus reeds met de wacht tijden bij jullie en bij Hollandsnieuwe onderhand een uur aan de telefoon gezeten !!
wie gaat dat bekostigen…. ?? IS TOCH IMMERS NIET MIJN FOUT!!

Hoe kunnen jullie emailtjes versturen al een paar dagen terwijl dat niet klopt

Track nr. 3STGVR012449732 … 17.00 uur woensdag dus de laatse….helaas weer NIKS.

JC van de Wiel, Stationsstraat 13, 5151HA Drunen

Gewenste Oplossing:

ten 1e wil ik graag mijn pakket, verder ben ik erg teleurgesteld over de behandeling als het niet goed gaat !
dus .... tevreden dat zal de tijd leren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van de Wiel, Hartelijk dank voor uw bericht. Uit u verhaal begrijp ik dat u een aantal pogingen hebt gedaan om uw pakket op te halen bij de locatie, maar dat dit niet gelukt is. Allereerst mijn oprechte excuses hiervoor. Aan de hand van de barcode heb ik gezocht, en volgens mijn gegevens is dit pakketje op 26 juli opgehaald, u heeft het dus nog niet ontvangen? Om te kijken wat er aan de hand is, moet er een onderzoek worden opgestart. Omdat de afzender onze opdrachtgever is, kan alleen die een onderzoek voor u opstarten. In dit geval kunt u dus het beste zo mogelijk daar even contact mee opnemen. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van de Wiel, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van de Wiel,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Joop van de Wiel