Klacht: Pakket niet geleverd

op 04 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juli 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 05 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Is niks opgelos

Reactie van de melder van de klacht Pascaal

4 maanden geleden - Is nu een week en ik heb nog geen pakket ,echt een slecht zaak,

Reactie van de melder van de klacht Pascaal

4 maanden geleden - Kkkkkkkkkkkkkkkkk

Alle klachten die gemeld zijn door Pascaal