Klacht: Pakket niet geleverd

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Onze excuses dat de levering gisteren niet volgens planning is gegaan. We hebben uw pakket later in een andere rit moeten plannen en de chauffeur heeft gisteravond zijn best gedaan om zoveel mogelijk te bezorgen, echter is dat niet gelukt. Ik zie dat u vandaag wel uw pakket heeft mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dylank