Klacht: Pakket niet geleverd

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld dat door DHL geleverd zou worden. De bezorger is niet langsgekomen en het pakketje is niet afgeleverd. Hierdoor moet ik nóg een dag wachten (of langer).

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn pakketje gebracht wordt en of ik het, desnoods, zelf bij het sorteercentrum op kan halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending op zaterdag moeten uitstellen wegens een overmachtssituatie. Uw zending is hierdoor doorgepland naar levering voor vandaag tussen 14:00 en 18:00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket moet wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door John Roest