Klacht: Pakket niet geleverd

op 06 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 16-06-2017 kreeg ik een briefje van pakketservice in de bus dat mij pakket niet bezorgd kon worden en dat ik hem de andere dag na 15:00 uur kon afhalen bij Vivant in Overvecht.
Ik ben daar meerder dagen achter elkaar geweest en zelfs vandaag maar hij is daar nooit door de chauffeur afgeleverd, dit is echter niet de eerste keer door deze chauffeur vorige keer heeft hij een telefoon afgegeven aan een wild vreemd kind, dus zo betrouwbaar is deze persoon ook niet.
Ik ga er vanuit als ik een kaartje in de bus krijg dat er met mijn zending vertrouwelijke en goed wordt om gegaan, ik heb zelf sterk het idee dat deze persoon er iets anders mee gedaan heeft, ik verwacht dan ook een grondig onderzoek.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket zelf in mijn handen heb dan ben ik te vrede mar nu echt niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Verkleijn, Dank u voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. In uw bericht geeft u aan dat u van ons een kennisgeving heeft ontvangen dat uw pakket op een PostNL locatie zou liggen. Echter in de daarop volgende dagen was uw pakket daar niet te bekennen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend voor u was en wil u hiervoor dan ook graag mijn excuses aanbieden. Mocht u uw pakket in de tussentijd nog niet ontvangen hebben, dan kijk ik uiteraard graag wat ik voor u kan betekenen. Zou u mij daarvoor de 3S-code van uw pakket kunnen sturen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Verkleijn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Naast de info die al is gevraagd zou ik ook graag nog uw huisnummer ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verkleijn,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Verkleijn21