Klacht: Pakket niet geleverd

op 02 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een aantal dagen geleden een pakketje besteld bij een beauty zaak in Amsterdam. die zou op de woensdag bezorgd worden maar hij kwam steeds niet. dus besloot ik DHL klanten lijn te bellen, door een medewerker werd mij verteld dat er een probleem was bij het sorteercentrum en dat ik hem op donderdag tussen 14.00 uur en 18.00 uur op die dag kon verwachten. nou ik dacht priema. toen ik dus op donderdag om 12.00 thuis kwam om op het pakketje te wachten was de bezorger al geweest en moest ik met zo’n code de tijd waarop ik heb bezorgd wilde hebben invullen. Maar natuurlijk deed de code het niet. Dus maar weer de klantenservice bellen (waar je trouwens zo’n 20 minuten wacht om met iemand te spreken en 1 euro voor het gesprek moet betalen), de medewerker vertelde me dus dat hij niet mee op donderdag naar mijn adres kon worden bezorgd en dat het morgen pas opgehaald kan worden bij een afhaalpunt. Dit is compleet de schuld van DHL en hierdoor zal ik hier geen pakketjes mee laten bezorgen. ik vind dat ze hier verantwoording voor moeten nemen en het zelf moeten oplossen, maar in plaats daarvan kun je alleen een klacht indienen bij de verzender die er niets mee te maken had. en word het jouw probleem gemaakt, of je het pakketje wil hebben.

Als ik mijn geld terug heb van de klanten lijn, en als DHL mij vergoed voor de vertraging van een week. hier wil ik ook een officiële verontschuldiging voor ontvangen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juni 2017 om 15:26 geantwoord

Goedemiddag,

Dank je wel voor jouw bericht. Je geeft aan dat jouw pakket na een storing bij het sorteercentrum een dag later aangeleverd zou worden. Deze is toen te vroeg aangeboden waardoor je het niet hebt kunnen ontvangen. Je hebt toen via de code op het kaartje geprobeerd de afleverwijze te wijzigen, maar dit is niet gelukt. Hier wil ik graag mijn excuses voor aanbieden.

Naar aanleiding van deze situaties heb je gebeld met onze klantenservice waarvoor je hebt moeten betalen. Je wilt hier graag een financiele vergoeding voor ontvangen. Dit is helaas niet mogelijk. Ik zou je willen adviseren om hierover contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen dit verder met jou bespreken en dit eventueel met ons oppakken.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Als je verder nog vragen hebt hoor ik dit heel graag.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel.

Alle klachten die gemeld zijn door Britemy