Klacht: Pakket niet gekregen

op 25 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou ik een pakketje ontvangen en nog niks ontvangen…Via track en trace code kan ik alleen zien dat het vanochtend ons land is binnen gekomen en verder geen informatie, terwijl ik het pakketje vandaag in huis zou moeten hebben. Ik vind de informatie via de track en trace ook niet duidelijk.

Gewenste Oplossing:

Of ik bericht kan krijgen waar mijn pakketje nu is en wanneer ik hem dan krijg. Zendingsnummer 447525173249

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 april 2017 om 21:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede avond,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb uw zending nagekeken, en uw zending is niet via DHL Parcel in levering gegaan maar via PostNL, het traceernummer van PostNL is 3SEPG14893256. Het beste kunt u even bij hun navraag doen hierover.

Een fijne avond gewenst.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 25 april 2017 om 22:30 geantwoord

In de mail staat anders DHL standaardverzending. Is het alleen in Duitsland via DHL gegaan? Wel bijzonder dan..

Alle klachten die gemeld zijn door K. Van Gorkum