Klacht: Pakket niet gekomen

op 26 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg vanochtend (vrijdag) een mail van mijnbaard.nl dat de pakketje is verzonden en vandaag zou komen, uiteindelijk is de pakketje niet geleverd

Als de pakket er js

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste Appie6719, Ten eerste mijn excuses dat de zending niet verlopen is, dan hoe het bij u is aangegeven. Helaas kan ik op uw postcode+huisnummer geen zending vinden. Heeft u misschien voor mij het zendingnummer van uw bestelling? Dan ga ik het voor u nakijken en naar een goede oplossing voor u kijken. Met vriendelijke groet, Carola DHL Klantenservice

DHL

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:23 geantwoord

Goede avond,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Appie6719