Klacht: Pakket niet gekomen

op 26 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vanochtend (vrijdag) een mail van mijnbaard.nl dat de pakketje is verzonden en vandaag zou komen, uiteindelijk is de pakketje niet geleverd

Gewenste Oplossing:

Als de pakket er js

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste Appie6719, Ten eerste mijn excuses dat de zending niet verlopen is, dan hoe het bij u is aangegeven. Helaas kan ik op uw postcode+huisnummer geen zending vinden. Heeft u misschien voor mij het zendingnummer van uw bestelling? Dan ga ik het voor u nakijken en naar een goede oplossing voor u kijken. Met vriendelijke groet, Carola DHL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede avond,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Appie6719