Klacht: pakket niet gekomen

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

blijf extra in huis.
tot half 10 vanavond ,ze hebben mij gemist.
dit kan echt niet ben in huis.
bovendien een hond in huis die altijd blaft.
was de hele dag in huis.

Gewenste Oplossing:

De tijden die je door krijgt dat,dat ook goed is.
En waar ligt mijn pakketje nu!!!!!!!
(denk dat het een drukke rit was voor de bezorger,vrijdag weekend.)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht! Ik kijk graag even mee. Zou u het tracktrace-nummer willen sturen?Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Dam wichers