Klacht: Pakket niet door gestuurd????

op 30 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu voor de 2e keer een probleem met de post, eerst krijg ik gewoon geen melding/kaart dat het pakket op het postkantoor ligt. Dus gewoon weer retour gestuurd.pffff Nu krijg ik een trackings melding dat het op Amsterdam international mail centre ligt ????? Sinds 17-5-2017. Waar is dat dan? ik kan nergens een adres of telefoon nummer van dit kantoor vinden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw te Broekhorst, Vriendelijk dank voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u een pakket uit het buitenland verwacht en dat deze sinds de 17e op het Amsterdam International Mail Centre ligt. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd bent wanneer u uw pakket zult ontvangen. Inmiddels ben ik even op onderzoek uitgegaan, maar uw pakket is nog niet in onze systemen bekend. Nadat een pakket is aangekomen kan dit enkele dagen duren. De locatie waar uw pakket op dit moment is, is een locatie waar alle binnenkomende pakketten eerst worden opgeslagen. Hier wordt er vervolgens een 3S-code aan gekoppeld, of gaat het pakket als briefpost verder. Voor nu kunt u het beste over een paar dagen nogmaals vragen of er een 3S-code bij ons bekend is. Mocht dit voor uw geval te lang duren, kunt u het beste even contact opnemen met de afzender. Deze heeft in dit stadium namelijk vaak meer informatie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 mei 2017 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw te Broekhorst,

We hebben al een tijdje geen reactie meer van u ontvangen, ook op uw andere bericht. Dat is waarom ik deze klacht zal sluiten. Uw andere klacht laat ik nog wel open staan. U kunt dus nog gewoon reageren op het bericht wat u vier dagen geleden heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 30 mei 2017 om 16:34 geantwoord

Nee al 2 keer gebeld met het postnl en ze kunnen niet zeggen waar het pakje is.
Ja volgens mijn tracking is het op Amsterdam international mail centre en post nl weet nog steeds niet waar het pakket op dit ogenblik is.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudy te Boekhorst