Klacht: Pakket niet bij buren

op 31 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 juli 2017 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij uw buren op huisnummer 12 bezorgd. Indien uw buren de zending niet hebben ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 31 juli 2017 om 16:01 geantwoord

Antwoord op volgende vragen:

1. Van wie/welke bedrijf was pakket afkomstig? 2. Voor wie/geadresseerde was het pakket bedoeld? 3. Welke medewerker heeft briefje in mijn bus gedaan dat ik het pakket bij dr buren op huisnummer 12 kon ophalen? Nb. Fout ligt bij dhl niet bij verzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Lotlotlotlot