Klacht: Pakket niet bezorgt

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na in de ochtend een mail van DHL te hebben ontvangen waarin aangegeven dat een pakket wordt bezorgt ben ik die middag thuis om het pakket in ontvangst te nemen. In de middag stopt een DHL wagen voor mijn deur. Er wordt driftig gezocht naar een pakket maar niet gevonden. Bezorger stapt weer in en rijdt weg. Even later wordt het pakket als bezorgt gemeld in het systeem van DHL.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket normaal door DHL wordt geleverd zonder dat ik contact moet opnemen met de verzender.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jur van Dam