Klacht: Pakket niet bezorgt

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag pakket verstuurd via dhl, vandaag vrijdag, pakket nog niet bezorgt bij koper.
Gebeld met dhl. Chauffeur heeft pakket retour gestuurd sorteercentrum omdat hij dacht dat inhoud kapot was. Blijkt geen glas, zoals hij veronderstelt, maar legosteentjes te zijn.
Medewerker dhl kan niet zien waar pakket nu is. Erg frustrerend.

Gewenste Oplossing:

Als pakket wordt getraceert en zsm bij koper wordt bezorgt.
Zij zitten erop te wachten. En ik wil mijn geld graag hebben. Is een duur pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Sels,

hoe goedbedoeld ook van de bezorger, in dit geval wel erg vervelend dat het pakket nu retour gestuurd gaat worden. Ik stuur u zo nog het restitutieformulier om de verzendkosten terug te vragen.

Een retourzending duurt maximaal 10 werkdagen. Als u na deze tijd niets retour heeft ontvangen, kunt u het beste contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door NSels