Klacht: pakket niet bezorgt

Shelby398 op 19 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket is niet bezorgt 18-11-2017 afspraak was tussen 14.00 en 18.00

heb zelf naar wehkamp gebelt hoe of wat maar niet dhl dit is niet netjes

Gewenste Oplossing:

op tijd leveren en mailen of bellen als het pakket niet op tijd bezorgt kan worden heel de middag thuis gebleven voor niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 november 2017 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. In ons systeem is inderdaad te zien dat er zaterdag sprake was van een overmachtsituatie. Op dat moment kan de bezorger door onvoorziene omstandigheden uw pakket niet bij u bezorgen, mijn excuses hiervoor. Als het goed is heeft u uw zending vandaag alsnog ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door