Klacht: Pakket niet bezorgt

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling bij een webshop geplaatst en de bestelling is netjes bij postNL afgeleverd volgens hun eigen track and trace systeem was het onderweg.

Ik heb op 08-07-2017 dus netjes thuis gewacht. toen stond er op de app excuses maar er is vertragen of iets dergelijks. Even later werd er aangegeven dat het pakketje bezorgt was. Er is niemand bij mij aan de deur geweest, ook hebben mijn buren niks ontvangen (heb goede relaties met mijn mede buurtbewoners dus heb ook rondgevraagd, maar niks)

Ik denk “laat ik maandag even afwachten want fouten worden gemaakt”
Vandaag via postNL website gechat met een een medewerker die dit “dat is jammer” noemde en erg kortaf was en mij niet wilde vertellen hoe ik hierover een klacht kon indienen (ik vertelde haar dat ik wist dat postnl niks ging vergoeden en dat daar de klacht niet over ging)

Mocht er iemand reageren ik heb de chat via screenshots bewaard op mijn pc)

Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de betreffende webshop, het verhaal uitgelegd en de chat screenshots meegestuurd en gevraagd om een eventuele oplossing.

1. ik wil officieel een klacht indienen betreffende de false bezorgmelding en het feit dat ik heel de dag thuis heb gewacht voor niks.

2. Ik wil natuurlijk mijn pakketje in goede staat ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Geachte heer Lit,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending op 8 juli een afleverscan heeft gekregen maar dat u op dat moment uw pakket niet had ontvangen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Uit mijn gegevens blijkt dat de afzender bij ons een onderzoek heeft gestart en dat het pakket per ongeluk op een verkeerd huisnummer was afgeleverd. De zending is daar afgehaald en opnieuw naar u verstuurd. Volgens de gegevens heeft u de zending uiteindelijk afgehaald bij de Jumbo. Naar aanleiding van het onderzoek is de betreffende chauffeur op de gemaakte fout aangesproken. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dutch87