Klacht: Pakket niet bezorgt

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week (woensdag). zou ik een pakket binnen krijgen. Volgens de track and trace zou het tussen 14 en 18 uur geleverd worden. Dat is helaas niet gebeurd. ik moest een nieuwe afspraak maken, dat heb ik voor de volgende dag gemaakt. tussen 11 en 15 uur. Wij waren de heledag thuis. rond 13.30 stond er opeens bezorgd. Terwijl niemand had aangebeld. Ik heb bij mijn buren gevraagt of zij het pakket in ontvangst hebben genomen. Maar dat was ook niet gebeurd. ik vroeg me af waar en wanneer het is bezorgd. heb met dhl gebeld en ze zouden het onderzoeken maar tot op heden niks van ze gehoord.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket in goede staat binnen komt, of de waarde van mijn pakket terugbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend te vernemen dat u uw pakket niet heeft ontvangen terwijl deze wel als bezorgd zijnde staat gemeld in ons systeem. In dit geval kunt u dit het beste melden bij de afzender van uw pakket, zij kunnen namelijk een onderzoek voor u starten zodat we dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen oplossen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 07 juli 2017 om 20:20 geantwoord

Er is een week geleden al een onderzoek gestart maar tot op heden nog niks gehoord. Vind het alleen vreemd hoe het kan zijn dat er bezorgd staat terwijl zo iets nooit is gebeurd. waarom werkt dhl niet met een handtekening voor ontvangst?

misschien helpt dat voorkomen dat een pakket in ene zoek raakt!

Alle klachten die gemeld zijn door g0yuun