Klacht: Pakket niet bezorgdkwijt

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bedrijf en ik heb een pakket opgestuurd naar mijn klant. Deze is nooit aangekomen, maar ze zeggen van wel. Er wordt onderzoek gedaan, maar zoals je begrijpt zouden dit soort dingen mogen gebeuren. Dat een pakket een of een paar dagen te laat komt heb ik nog vrede mee. Maar niet als die kwijt is!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden op het moment dat het pakket alsnog zsm aankomt bij de klant, én dat dit nóóit meer in de toekomst mag gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 augustus 2018 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kalmar,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u zending zou zijn afgeleverd maar dat de geadresseerde niets heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er een melding naar het depot is gestuurd. De bezorger geeft aan dat hij de zending op het juiste adres heeft uitgereikt. Hij zal vandaag bij het adres langs gaan waar het pakket is afgeleverd om het te controleren.

Verder kan ik niets voor u betekenen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Laurakalmar