Klacht: Pakket niet bezorgd! Zonder dat bezorger is geweest!

op 16 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje besteld en deze zou vandaag 15 februari tussen 1400-1800 uur bezorgd worden. Ik zit dus vanaf 13:00 uur thuis op de bank om mijn pakketje aan te nemen. Vervolgens om 17:26 op de track & trace gekeken om te kijken of er misschien iets bekend was. Staat er ontvanger niet thuis vanaf 16:35!! Naar de brievenbus gelopen om te kijken of daar een brief van gemist in zat, deze is ook niet aanwezig! Bezorger heeft gewoon geen tijd of zin gehad om mijn pakketje te bezorgen wat ik al erg vind, maar wat ik nog erger vind is dat ik nu de schuld krijg dat het niet bezorgd is! Dat is gewoon schandalig! Dit is de tweede keer in een paar maanden dat DHL op deze manier handeld en de vorige keer heb ik meer dan een maand moeten wachten op mijn pakketje!

Als mijn pakketje vandaag nog geleverd wordt!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 februari 2018 om 14:33 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling, zeker niet omdat u aangeeft dat dit niet de eerste keer is. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket moet wachten.Vandaag zal er tussen nu en 18:00 uur alsnog bij u bezorgd worden, mijn excuses voor het ongemak.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 16 februari 2018 om 16:31 geantwoord

Sorry, maar dit is toch gewoon geen oplossing. Dit is hetzelfde als in een supermarkt als er een product niet is en een medewerker zegt ja morgen krijgen we weer nieuwe vracht.... Je wilt toch een alternatief dan.. slecht hoor DHL!

Alle klachten die gemeld zijn door ThinFernando