Klacht: pakket niet bezorgd, wel beweerd te zijn geweest

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wordt alles behalve snel boos, echter als je het gevoel krijgt besodemieterd te worden waar je bij staat, is ook bij mij de lol eraf.
Gisteren zou een pakje geleverd worden, die ik idd mis ben gelopen i.v.m. kortdurende afspraak fysio. Echter mijn buurman gewaarschuwd even een half uur attent te zijn op de postbezorging.
Bij terugkomst 16.15 uur, briefje in de post, we hebben u gemist, echter bij de buurman is niet gebeld. Oké vervelend kan gebeuren. Vervolgens voor hernieuwde bezorging vandaag ‘zaterdag’ geen tijd vermeld, wat eveneens erg verveleld was en geboden functie zelf via site tijdstip de bepalen, werkte pas vanaf maandag.
Om kort te gaan, voor alle zekerheid hele dag thuis gebleven, echter geen pakje bezorgd, geen briefje in de bus, nop! Kijk vervolgens op de site om levering te volgen, staat daar ijskoud niet thuis, weer retour naar servicecentrum, nauw toen was de maat vol, sorry.
Echter het toppunt vond ik, dat er geen enkel contactmogelijkheid geboden wordt, Bellen momenteel niet mogelijk, chatten niet, schriftelijke klacht werkt evenmin, op de hele site wordt de klant van het kastje naar de muur gestuurd, uiters vervelende service en ervaring.

Gewenste Oplossing:

Waarneer ik tevreden ben?! Nonchalant zou ik zeggen als mijn pakje maandag wordt bezorgd. Deze, nu wel met vermelde tijd op de site, maandag vanaf 15.00 uur zou worden bezorgd. Hier ik echter werderom de bui zie hangen, gezien ik 16.00 uur werken ben en beiden buren nog werkzaam zijn.
Mocht ik een wens uiten, dat zou ik erg blij zijn als het pakje a.s. maandag 14 aug. tussen 12.00 en uiterlijk 16.00 uur zou kunnen arriveren!

Bij voorbaat mijn dank,

Hartelijke groet,

Mevr. Peters

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Peters, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u langs is geweest o de zending te bezorgen op zaterdag 12 augustus. Dit is natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorger niet aanbelt en wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden. Heeft de bezorger wel een briefje in de brievenbus achter gelaten? Zou u voor mij de deurbel willen controleren? Dan zet ik voor u een klacht door zodat dit met de bezorger besproken wordt. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht mel2017

1 maand geleden - Geachte medewerker, Bedankt voor jullie reactie en excuses. Nee, de bezorger had géén briefje ingegooid. Deurbel is idd. defect, echter hangt briefje kloppen op, evenals maandag het verzoek pakje bij de buren af te geven! Gezien ik hierdoor dus over geen enkele informatie beschikte, dinsdag contact gezocht met Alex chatten, de mij verzocht het door hem vermelde nummer te bellen. Dit helaas maar wel serieus gemeent in een nieuw fiasco eindigde. Aardige mevr. echter zeer slechte Ned. vaardigheden, zeer traag in handelen, traceren probleem en verblijf pakje. Om kort te gaan, het gesprek duurde ruim 19 min. met resulaat, vervolgens ook nog naar het verkeerde afhaaladres te zijn gestuurd. Als dit gesprek over het toegankelijke 0900 nr. was verlopen met kosten 90 cpm, had ik hier een enorme ophef over gemaakt, zoiets gaat mijn inziens echt te ver. Enfin, rest van verhaal laat ik voor wat het is, heb aansluitend het juiste adres weten te achterhalen en mijn pakje eindelijk mogen ontvangen. Hoop gewoon dat het ´n ongelukkige opsomming van omstandigheden betrof en niet tot de standaardprocedure van de post behoord en beschouw de zaak hiermee als afgerond. Hartelijke groet, Mevr. Peters

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Peters,

Dat heb ik graag gedaan. Gelukkig dat u uw pakket inmiddels heeft kunnen afhalen. Maar het spijt me om te horen dat uw contact met onze klantenservice niet soepel is verlopen en dat u naar een foutief afhaaladres bent doorverwezen.

Ik heb nog een melding gemaakt van het feit dat er geen briefje bij u is achtergelaten door de bezorger. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger om dit in het vervolg beter te laten verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mel2017