Klacht: Pakket niet bezorgd wegens “adres niet correct” (???)

op 07 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de tweede maal in nog geen 3 weken zegt DPD track&trace : pakket niet kunnen afleveren wegens adres niet correct. (Het betreft 2 verschillende pakjes) Grote onzin ! Ik ken heus mijn eigen adres wel. Toch voor alle zekerheid gecheckt en adres was 100% correct. De voordeur van onze woonst zit aan de rechter zijkant van het gebouw. Zelfs een halfblinde kan dat zien. Is dit de reden dat de koeriers van DPD, die blijkbaar niet goed uit hun ogen kunnen/willen kijken, zeggen dat het adres niet klopt ? Zoiets kan toch écht niet ? Ben onderhand heel kwaad geworden !

Lever de pakjes af zoals het hoort en doe de moeite om naar rechts te kijken : daar staat de deur !!
Ik heb dit pakje dringend nodig en wil dit dan ook graag zo spoedig mogelijk geleverd krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht Goddie Caubergh

5 maanden geleden - Het komt in orde. Vandaag telefoontje gehad van chauffeur DPD. Die had inderdaad geen voordeur gezien aan de voorkant en er niet aan gedacht langs de zijkant te kijken .... (onbegrijpelijk eigenlijk). Heb het pakje nu veiligheidshalve laten leveren in pickup punt. Dat zou vandaag gebeuren.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 08 februari 2018 om 13:59 geantwoord