Klacht: Pakket niet bezorgd weer een chauffeur die het wel best vind.

op 13 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou dinsdag 11/7 worden bezorgd was niet thuis nou dat kan gebeuren.
Volgende dag zou het opnieuw worden bezorgd tussen een bepaalde tijd ’s middags. Niet dus!!! Gebeld met de klantenservice €0,50 per gesprek dat de chauffeur tussen nu en 1 uur er zou zijn. Weer een loze belofte.
De volgende dag stond bij het pakket dat dit wegens overmacht niet kon worden bezorgd.
Dag 3 weer de hele dag thuis gebleven pakket zou worden bezorg tussen 2.46 uur en 3.46 uur weer niets.
Net maar weer gebeld met de klantenservice € 0,50 cent weer kwijt ze kon ons niet vertellen waarom de chauffeur wederom niet was geweest.

Pfffffff. Ze gaat nu proberen ja proberen om de levering dag 3 inmiddels te laten plaats vinden. Alleen dat woord proberen word je al ziek van.

Wat een onbetrouwbare bezorg dienst is DPD

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk mijn pakket geleverd krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Dametje