Klacht: Pakket niet bezorgd volgens afspraak

op 18 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vandaag, 16-09-2017 bezorgd worden. Bij het traceernummer stond in de eerste instantie dat het was meegegeven aan de bezorger, maar sinds vanochtend half 12 staat er dat het is teruggekomen uit de rit van de bezorger, terwijl de bezorger niet eens aan de deur is geweest. Nu staat de status op “sorteren”, maar bezorging van het pakket blijft uit. Via de FB pagina van DHL krijg ik geen respons. Ik wil weten wanneer mijn pakket komt en waarom afspraak niet is nagekomen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als mijn pakket alsnog met spoed wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht.

Volgens ons systeem is uw zending vrijdag ingeleverd en zaterdag door de bezorger is opgehaald bij de parcelshop. Naar verwachting zou uw pakket dan dinsdag aangeboden moeten worden. U kunt track & trace in de gaten houden voor het eerste bezorgdmoment. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door IGalesloot