Klacht: pakket niet bezorgd. track en trace klopt niet

op 14 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou tussen 13 en 16 uur mijn pakket worden bezorgd. Het kwam niet… Na 16 uur hield ik de track en trace goed in de gaten. Daar stond dat het , zij het wat later, toch nog vandaag bezorgd zou worden! Niet dus! Niks gekregen terwijl ik de hele dag thuis was. ‘S avonds laat na 22 uur staat er ineens: bezorgd op 31 mei om 14:20.. Waaaatt??? Leugenaars… Ik hoop dat mijn pakket snel bezorgd wordt incl welgemeende excuses

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket morgen bezorgd wordt en ik uitgelegd krijg waarom er op de website vermeld word dat mijn pakket bezorgd was om 14:20 , terwijl dat dus echt niet zo is

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat uw zending in eerste instantie was vertraagd en later niet is bezorgd, terwijl de scangegevens dit wel aangeven. Ik begrijp dat u hier ontevreden over bent en wil hier namens PostNL mijn excuses voor aanbieden. Kunt u aangeven of u de zending inmiddels heeft ontvangen? Zo niet, heeft u ook al bij buren/huisgenoten navraag gedaan of zij het wellicht voor u hebben aangenomen? Zou u tevens de track en tracé code kunnen sturen? Dan kan ik de zending voor u nakijken en eventueel een klacht aanmaken mocht het nodig zijn. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juni 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Groenendijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende informatie van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door groenendijk92