Klacht: Pakket niet bezorgd – Tijdelijke Overmacht

Moarie Brei op 02 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje zou gisteren worden geleverd in het tijdslot van 11:00-15:00, speciaal vrij genomen; echter geen pakket. Erg vervelend, maar kan gebeuren. Pakket zou vandaag tussen 11:00-15:00 bezorgd worden, maar weer geen pakket! Dit begint inmiddels erg vervelend te worden, zeker omdat er NIET gecommuniceerd wordt van hun kant. Ik ben HEEL benieuwd met welke smoes ze nu gaan komen… weer tijdelijke overmacht?

Als het pakket bezorgd is, volgens afspraak

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 november 2017 om 15:12 geantwoord

Beste mevrouw De Jong-Knoop,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is het inderdaad niet gelukt om uw pakket op 31 oktober en 1 november bij u aan te bieden, wegens onvoorziene omstandigheden. Om deze reden ziet u in het zendingsverloop inderdaad de melding 'overmacht' staan.

Uit het zendingsverloop maak ik op dat u uw zending inmiddels heeft ontvangen. Wij gaan ervan uit dat u in de toekomst niet meer zo lang op uw pakket hoeft te wachten. Wij doen ons uiterste best om vertraging te voorkomen. Echter ontstaat er in sommige gevallen helaas een situatie waardoor de bezorging wordt uitgesteld. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vivian
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door