Klacht: Pakket niet bezorgd terwijl het expresslevering was

op 28 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket besteld dat belangrijk is voor vakantie, zou het vandaag moeten hebben voor het einde van de dag. Geen bezorger gezien ook niks in de brievenbus gedaan, betaal je dan 10 euro zodat het op tijd komt zijn ze er nog niet. Ik vertrek ’s ochtends om 08:00 en heb t pakketje echt nodig. Weet niet hoe jullie dit gaan oplossen? Rijden jullie lekker naar mn vakantieplek ofzo? Wat is dit voor oznin, wil mn geld terug bestel echt nooit meer iets via dit waardeloze bedrijf. Ongelofelijk, het pakket kwam pas vanaf 16:30 vanuit Eindhoven naar middelburg, lekkere timing jongens! Mijn humeur is zo ontzettend verpest, bedankt DHL voor het verpesten van mijn vakantie. Zelfs nog 3x een sms gehad waarin stond ja we komen vandaag! Heb niemand gezien wat een onzin dit, zou tot 21;00 bezorgd kunnen worden weet niet waar die bezorger aan het rondrijden is, op de maan denk ik, maar zeker niet hier. Heel de dag zitten wachten, geen boodschappen kunnen doen niks omdat ik moest wachten op die bezorger… hoop dat hier een hele goede verklaring voor is. Zo ontzettend boos, is me al 3 keer overkomen met dit waardeloze bedrijf zelfs met pakketjes van 700 euro waar 40 euro express levering voor was betaald. Nemen jullie je klanten niet serieus of wat? Zie duidelijk te veel klachten over dit onderwerp.

Als mijn pakket wordt afgeleverd voordat ik op vakantie ga, dat is dus 28 juli om 08:00 's ochtends.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2017 om 13:34 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend dat de zending zolang op zich heeft laten wachten en u hem hierdoor net mis hebt gelopen. Gezien uw klacht vermoed ik dat het om een DHL Express zending gaat. U kunt ze het beste telefonisch bereiken via 088-0552000. Ik had u graag vanuit hier verder geholpen maar ik denk dat mijn collega's dat beter kunnen helpen.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door milenavtk