Klacht: Pakket niet bezorgd op afgesproken tijdstip.

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou ’s avonds tussen 19.36 en 21.36 uur bezorgd worden. Als ik om 21.00 uur op track en trace kijk, zie ik dat er aangegeven wordt dat ze mij gemist hebben om 20.38 uur terwijl ik gewoon thuis zit te wachten.
Als ik dan via post nl een klacht hierover in wil dienen, word ik van het kastje naar de muur gestuurd en word ik doorgestuurd naar allerlei vragen die niets met mijn situatie te maken hebben. En dan als eindvraag: bent u tevreden met het antwoord? Nee dus.

Gewenste Oplossing:

Nakomen van afspraken, niet aangeven dat ze de klant niet hebben kunnen bereiken als dat niet zo is.
Waarschijnlijk heeft de chauffeur het niet meer zien zitten om 's avonds nog te bezorgen, het was namelijk erg slecht weer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vosselman,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger heeft aangegeven bij u langs te zijn geweest, terwijl dat niet het geval was. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de bezorgafdeling en inmiddels door de leidinggevende besproken met de betreffende bezorger. De leidinggevende zal erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Ik ga er vanuit dat dit soort situaties zich in de toekomst niet weer zullen voordoen. Ik zie dat u het pakket uiteindelijk op 14 september in ontvangst heeft kunnen nemen. Nogmaals excuses voor de overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw S. Vosselman