Klacht: Pakket niet bezorgd op afgesproken dag

op 29 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou een pakketje tussen 11:00uur en 15:00uur binnen komen alvast voor mijn verjaardag die morgen is. Nu staat er bij de track&trace dat er een fout is gemaakt bij het sorteren en dat het pakketje vertraagd is… De laatste tijd gebeurd dit alleen maar bij DHL wanneer er pakketjes via jullie bezorgd wordt, ik moet er wel telkens voor thuis blijven. En nu mis ik dus eigenlijk een belangrijk pakketje. Hoelang moet ik hier nu op gaan wachten? Het zou fijn zijn als dit morgen alsnog gelevert wordt!

Wanneer het pakketje morgen geleverd kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 september 2017 om 14:31 geantwoord

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht.

Als eerste natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag!
Helaas heeft uw pakket inderdaad vertraging opgelopen door een sorteerfout. Bij een sorteerfout is het pakket na het automatische sorteren met de verkeerde bus meegegaan. Het duurt doorgaans twee werkdagen voordat het pakket dan weer onderweg is, omdat het pakket teruggestuurd en opnieuw gesorteerd moet worden. U zult als dat gebeurd is ook een update in de track & trace zien. Mijn excuses voor de vertraging. Ik hoop dat u ondanks dit bericht toch een hele luke verjaardag heeft vandaag!

Met feestelijke groet,
Janneke