Klacht: Pakket niet bezorgd maar wel thuis

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb spullen besteld voor mijn bedrijf. Bij de leverancier heb ik nog extra betaald om het zsm in huis te hebben: leverancier komt keurig zijn afspraken na, maar dan:
Ik krijg een melding dat het pakket tussen 11:00-13:00 uur bezorgd wordt. Ik krijg rond 13:00 uur een melding dat er vertraging is: ach, kan gebeuren! Ik zorg ervoor dat er mensen aanwezig zijn om het pakket in ontvangst te nemen want zit echt op het pakket te wachten. Ik kom om half 5 hier: nog steeds geen pakket. Ik ga bellen naar de pakketbezorgdienst. Zij konden mij mededelen dat de chauffeur in de buurt was (2 straten verder). Dus ik wacht af! Dan krijg in na 17:30 uur een melding via mail: helaas hebben we u niet thuis aangetroffen. Dat was volgens de melding om 17:26 uur. Ik was hier gewoon. Maar ik heb geen briefje in de bus gevonden. De melding zegt verder: morgen komen wij weer langs tussen 10:30-12:30 uur. Nou, ik ben er morgen niet en ga niet weer iemand hier neerzetten. Ik weer gebeld: de laatste scan van de chauffeur was om 17:45 uur hier in de buurt. Belachelijk: waarschijnlijk heeft de chauffeur gedacht: morgen weer een dag. Dus vandaag is hier de hele dag voor ‘Jan-L..’ gewacht. Ik heb meteen een vette klacht ingedient maar ik betwijfel of hier wel iets mee gebeurt. Mij eis: ik wil vanavond dat pakket ontvangen. Nou dat gaat niet volgens de medewerker. Ik heb ondertussen aangegeven dat ik het morgen zelf wel op een PostNL punt op ga halrn, dan weet ik zeker dat ik het in huis heb. Ik kon ook morgenavond het pakket laten bezorgen maar dat kost je dan weer 1,95 extra! Belachelijk dit!!! Ben echt boos.

Tracknr. 3STKQR000016955

Wat ik eis: ik wil terugkoppeling van mijn klacht (kunnen ze niet geven want ze lossen dit intern op) en eigenlijk wil ik dat die chauffeur zijn ontslag krijgt!
Ik wil weten wat welke acties er worden uitgezet!
Eigenlijk wil ik mijn pakket vanavond in huis, maar dat kan ik wel vergeten...

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 16:47 geantwoord

Geachte heer van Doren,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw pakket niet is aangeboden terwijl dit wel werd weergegeven op de track&trace pagina. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat er reeds vanuit de afzender een klacht hierover is ingediend. Deze klacht is inmiddels besproken met de betreffende bezorger en indien nodig zal de leidinggevende uiteraard passende maatregelen nemen. Ik zie dat u het pakket inmiddels bij de door u gekozen afhaallocatie heeft kunnen ophalen. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Heeft op 19 juli 2017 om 04:28 geantwoord

Waar kan ik de extra kosten verhalen van de medewerker die extra uren (de hele middag) voor niets heeft zitten wachten?? Enige vorm van compensatie lijkt me op zijn plaats!

Alle klachten die gemeld zijn door petervandoren