Klacht: Pakket niet bezorgd, Leugens en bedrog van DHL

Alphen32 op 31 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket van Bol.com niet bezorgd, zou vandaag opnieuw bezorgd worden tussen 18:42 en 20:42
Bezorger kwam niet opdagen.

Melden aan Bol.com dat ik niet thuis was.
Ben de hele avond thuis geweest.
Om half 10 in de brievenbus gekeken, geen melding van DHL
Tweede pakket dat niet aankomt van de week.
Wat een amateuristische organisatie.

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijft stopt met bestaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Alphen32

1 jaar geleden - JJD0000900603919219583950

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 december 2019 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Vervelend dat het pakket gisteren niet bezorgd is. In dit geval is het pakket helaas verkeerd afgemeld op het depot, er was sprake van overmacht. De zending kon door onvoorziene omstandigheden niet in levering gaan gisteren.

Wij verwachten het pakket vandaag voor 18:14 alsnog bij u aan te bieden. Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Alphen32

1 jaar geleden - Gelul in de ruimte van jullie. Je organisatie klopt voor geen meter.

Alphen32

Heeft op 31 december 2019 om 22:46 geantwoord

IS NIET OPGELOST

Alle klachten die gemeld zijn door Alphen32