Klacht: Pakket niet bezorgd, klacht indienen lijkt onmogelijk

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakket besteld dat door de brievenbus zou kunnen. De hele dag geen pakket in de brievenbus ontvangen, er is ook niet aangebeld. Vervolgens zie ik via de track & trace code dat het pakket bezorgd zou zijn. Dat is niet het geval, en er is ook geen kaartje in de bus gedaan. Gebeld met de klantenservice, die kon niet meer doen dan een melding aanmaken voor het distributiecentrum. Terwijl ik het pakket met spoed nodig heb en niet kan wachten tot na het weekend. Toen ik een klacht in wilde dienen werd verwezen naar de website van PostNL, waar een klachtformulier zou zijn. Dat formulier is echter met geen mogelijkheid te vinden op de website.

Als ik een klacht in kan dienen en het pakje uiterlijk morgen (9 december) heb ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 14:53 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Rovers,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet op uw adres heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Mocht u het pakket nog steeds niet hebben ontvangen dan zou u voor de zekerheid nog navraag kunnen doen bij buren. Mocht dit tevens niets opleveren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft als opdrachtgever voor het versturen van het pakket de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirrov