Klacht: Pakket niet bezorgd ip afsgesproken dag

op 31 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakket bezord worden tussen 09.00 en 13.00, 13.15 gebeld naar DHL en medewerker vertelde dat de bezorgen nog om 13.15 had geklokt bij het depot dus nog een uur moest wachten en anders terugbellen, dit terwijl hij wist dat ze tot 14.00 te bereiken zijn, hij loog dus en dit is SCHANDALIG!!!! Ik ben wen klant en zo ga je niet met mensen om. Hij wist niet tot hoelaat de chaufeur door zou gaan????? Tot dat de pakketen bezorgd zijn toch???? Nee het ligt eraan wanneer hij stopt????? Zou mijn werkgever leuk vinden uhhh ik heb geen zin meer dus ik stop ermee.

Als mijn pakket vandaag zaterdag 29 juli 2017 bezorgt wordt zoals de afspraak was en is. Ik heb het vandaag echt nodig.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 juli 2017 om 15:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens zou het pakket inderdaad tussen 9:00 - 13:00 bij u bezorgd moeten worden. Helaas hebben wij het in deze tijd van het jaar wat drukker dan verwachten en kan het voorkomen dat we moeten afwijken van de tijdsvakken. Volgens mijn gegevens heeft de bezorger het pakket alsnog zaterdag bij u afgeleverd.

Chrissy
DHL Parcel