Klacht: Pakket niet bezorgd, hulplijnen niet of moeilijk bereikbaar.

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verwachtte aangetekend pakket, word op het laatste moment het bezorgmoment veranderd naar ná het weekend. Niet fijn,.. Zeker als je meer dan 8 euro moet betalen voor de aantekening. Zit halve middag te wachten, voor een pakketje wat niet komt. Probeerde contact op te nemen via de site, 10 á 15 minuten ‘ingelogd’ voor de chat, maar geen verbinding met een ‘agent’. Daarna telefonisch geprobeerd, kreeg de melding dat er 26 wachtende voor mij waren, en ik beter later terug kon bellen…

Gewenste Oplossing:

Het pakket kan , neem ik aan, niet 1, 2, 3, getoverd worden, dat snap ik... Maar een financiële tegemoetkoming zou zijn fijn ! Ook de tijden sneller veranderen op de site, bij vertraging zodat mensen niet de halve middag voor niets zitten te wachten.. dank u

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zending nog niet is bezorgd. Om de status van uw zending in te kunnen zien, zou ik graag de barcode van de zending willen ontvangen. Kunt u ons deze toesturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht LadyBoss

3 maanden geleden - Het pakket is maandag bezorgd, weer nadat de tijd is aangepast op het laatste moment. Dit was een aangetekend pakket, maar mevrouw duwde het zo door de brievenbus ! Als ik er niets van had gezegd, en alsnog getekend, had ik jullie verzekering kunnen aanspreken ! Schandalige werk-acties bij jullie, en de chauffeurs rijden ook als bezetene ! Maar goed, terug on topic. Het pakket is vrijdag verstuurd, en 8 euro voor aantekening betaald. Deze zou zaterdag aankomen. Zaterdag stond op de site dat deze in de middag bezorgd zou worden. 10 a 15 minuten vóór bezorgtijd, werd deze veranderd naar MAANDAG ! Maandag speciaal op tijd mijn bed uit, voor verwachting pakket. Maar wéér een half uur vóór bezorgtijd, word deze veranderd naar de middag. Echt niet tof ! Ik wil op zn minst het geld voor de aantekening terug gestort hebben ! En dat jullie de werknemers aanspreken op dit soort gedrag, zeker de rijstijl van de mensen hier in zeeuws vlaanderen !

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de vertraagde levering en het feit dat de bezorger het aangetekende pakket in uw brievenbus wou bezorgen. Graag ontvang ik alsnog de 3S-code van uw zending om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie en de type zending. Aan de hand van deze informatie kan er worden bepaald of er een klacht kan worden ingediend voor de manier van bezorgen. Het is echter niet mogelijk om over te gaan op een vergoeding. Zou u hiervoor tevens ook uw volledige naam en telefoonnummer mee willen meesturen? Deze zijn nodig voor het indienen van een klacht. U kunt deze meesturen in een privébericht als reactie op dit bericht. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2018 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 16:22 geantwoord

Er werd aangegeven dat er niet op het verzoek van een vergoeding ingegaan word. Dit vind ik niet netjes, er word betaald voor de bezorging en deze was 2 a 3 dagen te laat. Ook werd het pakket zó de brievenbus ingeschoven, terwijl ik ervoor moest tekenen. Ik heb de dame terug geroepen, anders had ik het op jullie verzekering kunnen gooien, maar zo ben ik niet, het pakket was eindelijk binnen. Ik vind dit een koele manier van reageren en met klanten omgaan. Zou ook prettig zijn als jullie meer telefonisch personeel aannemen, 26 wachtende is wel erg veel. Ook via de site is het lastig contact te krijgen, vandaar via deze site.
Ik ben het niet eens met het afhandelen van deze klacht !

Alle klachten die gemeld zijn door LadyBoss