Klacht: Pakket niet bezorgd en is zoek nu

op 25 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb in 3 x via DHL een pakket willen laten bezorgen en bij alle 3 is het mis gegaan de 1ste x ging het mis wegens overmacht andere dag bezorgen en dan alsnog ophalen bij een afhaalpunt en de laatste keer ook wegens overmacht op een andere dag komen bezorgen en vervolgens niet komen maar dan wel bij mijn buren afleveren wat ik nooit heb toegestaan en nu is mij pakket te laat en zoek!! Ik heb ook online een formulier ingevuld van de klantenservice met mijn klacht en voor hulp en nooit iets van gehoord daarna nog telefonisch contact opgenomen met de klantenservice die hebben mij ook niet verder geholpen en ook met DE Verzender contact opgenomen en die hebben nu een onderzoek aangevraagd ik vind het jammer dat het allemaal zo lang duurt en altijd verkeerd is gegaan bij mijn bestellingen en dat er niets aan gedaan word of een reactie!!

Wanneer ik een reactie van ze krijg en een goede oplossing

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Goed dat u hiervan een melding maakt. Ik begrijp uw frustratie als het zo vaak misgaat met de bezorgingen van uw pakketten. We doen uiteraard ons best om zoveel mogelijk binnen het aangegeven tijdvak te leveren. Nu is het met één van uw zendingen helaas misgegaan en een dag uitgesteld in verband met overmacht. Dit betekent dat uw pakket niet geleverd kon worden, ook al doen we nog zo ons best. Vervolgens is deze de volgende dag alsnog bezorgd bij uw buren. U geeft ook nog aan dat er een zending is afgegeven bij een afhaalpunt, hier kan ik echter geen informatie over terug vinden. Ook geeft u aan dat er een pakket zoek is geraakt, ook dit zie ik hier niet terug. Worden allebei deze zendingen met DHL vervoerd? Indien dit het geval is, ontvang ik van u graag de T&T nummers, zodat we dit voor u verder uit kunnen gaan zoeken. Met vriendelijke groet, Tom DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:21 geantwoord

Goede avond,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door An5