Klacht: Pakket niet bezorgd en geen kaart in de bus en klantenservice bar slecht

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister een bestelling gedaan en zou geleverd worden door PostNL
Ik was de hele dag thuis deurbel is niet afgegaan en heb geen kaart in de bus gehad dat ik de bezorger heb gemist. En niemand in de straat heeft een post nl bus gezien .

Klantenservice weten niks en hebben allemaal standaard verhaal als ze een klacht krijgen .
Als je om een manager vraagt en of teamlijder kan dat allemaal niet en werd ineens verteld dat ze de. Verbinding moest verbreken .

Het zal voor deze keer geen goede oplossing gevonden worden aangezien het voor vandaag bedoelt is

Maar voor hopelijk een verbetering voor post nl om de bezorgers wel te leren om een deurbel in te drukken wellicht dat jullie ook als klantenservice direct contact kunnen opnemen met de bezorgers

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 09:27 geantwoord

Geachte mevrouw Stephanie,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet bij u heeft aangebeld en ook geen bericht heeft achtergelaten met betrekking tot de aanbiedpoging. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet te tevreden mee bent, helemaal omdat u aangeeft dat het pakket voor die dag bedoelt was. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Volgens mij gegevens heeft mijn collega de klacht voor u doorgezet en is de betreffende bezorger aangesproken op de gemaakte fout. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende hier zijn verantwoordelijkheid in nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ksl