Klacht: pakket niet bezorgd en geen informatie te verkijge.

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL moest een pakketje bezorgen dat ik besteld had op een website.
Ik vond in mijn brievenbus een briefje met niet-thuis code op.
Wanneer ik de code vervolgens op de website van postNL ingeef om te traceren waar het pakje is, krijg ik de boodschap dat mijn (thuis) adres een ‘niet-bestaand’ adres is.
Daarmee is het voor Post NL afgehandeld. Wat er vervolgens met mijn pakje gebeurd is, daar krijg ik geen info over. Ook niet wanneer ik meermaals de klantendienst probeer te contacteren; die geven gewoon geen antwoord. Ondertussen heeft POSTnl wel een pakketje met goederen in hun bezit waar ik de rechtmatige eigenaar van ben. POST NL is het meest amateuristische en corrupte bedrijf dat ik ken. Begrijp niet waarom zoveel webwinkels met hen werken, enige betrouwbare is B-POST.

Wanneer POSTNL duidelijk communiceert en pakketjes standaard bij een afhaal punt zal afleveren of bij de buren wanneer niet thuis. Maar niet zomaar pakketjes achterhouden. En dan geen antwoord geven via klantendienst.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:31 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook kunt u eventueel een melding maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan verdere actie voor u ondernemen wanneer het pakket nog niet is aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden2100