Klacht: Pakket niet bezorgd en Geen briefje in de bus — Slordig!

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag de 26ste augustus 2016 zou een pakketje van Amazon bij mij bezorgd worden tot 18:00 uur.
Wie schetst mijn verbazing dat het pakket in een andere straat bezorgd werd, DHL liet mij per mail weten dat wij niet thuis waren, en dat het pakket bij de buren bezorgd was,—-Wij waren wel thuis en mijn buren wonen geen drie straten verder. Erg slordig van DHL !!!!!!!
DHL is voor mij onbetrouwbaar als het om pakketjes gaat.
Ik ben echt boos, en adviseer Amazon om niet meer via DHL te versturen.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger voortaan zijn werk beter doet, ook als hij moet aanbellen, En hij moet niet het pakket dumpen op de stoep, of bij iemand een paar straten verder afleveren.

Voorbeeldig is hoe de postbezorger dat doet, die komt zijn pakket helemaal boven brengen aan de deur van de zevende etage. (pluim)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren doordat uw pakket in een totaal andere straat geleverd was. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de depothouder, zodat deze opgepakt kan worden en wij de chauffeur hierop kunnen aanspreken en wij zo herhaling kunnen voorkomen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door fransmont