Klacht: Pakket niet bezorgd, daarna uitgesteld

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op donderdag een pakket aangeboden voor bezorging in nederland.
Vrijdag kwam het niet aan, terwijl de tracktrace aangaf dat het bezorgd zou worden. Ook zaterdag niet bezorgd. Tracktrace geeft aan dat het maandag bezorgd word. Geen tijd aangegeven.

Ik neem aan dat Postnl standaard copypaste reacties heeft in de trend van dat het niet goed door het sorteerproces kwam, DAT IS TOTALE ONZIN en geeft aan hoe Postnl met zaken om gaat.
Het is een commercieel bedrijf. Ik heb betaald voor een dienst. Postnl komt zijn betaalde dienst niet na en kan (telkens) wegkomen met een standaard berichtje. Zeer kwalijke zaak!

PostNL moet net als elk commercieel bedrijf doen waar ze voor betaald worden, en dat is hun dienstverlening garanderen.
Zo niet, dan hoort hier simpelweg terugbetaling enof compensatie gedaan te worden. Alleen geld binnenharken en dan verder maar kijken of het lukt is geen bedrijfsvoering.
Dus wanneer ben ik tevreden? Betaal me maar terug (8,50 euro) en bezorg zsm het pakket.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending nog niet is bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Ik begrijp dat u graag ziet dat wij aan ons bezorgtermijn voldoen. Deze bedraagt echter vijf werkdagen, gezien het mogelijk is dat je pakketje wegens omstandigheden vertraagd kan worden. Mocht uw zending na deze tijd nog niet zijn bezorgd, zien we graag de barcode tegemoet zodat we de status kunnen inzien. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 08:57 geantwoord

Verwijzen naar voorwaarden is geen oplossing voor mijn klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bassman