Klacht: Pakket niet bezorgd buitenland

op 13 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 5 juli heb ik mijn pakket verstuurd naar buitenland en sindsdien is het niet bezorgd bij de betreffende persoon. Op het site van post.nl staat dat het pakket duurt 2-3 werkdagen. Gister heb klantenservice gebeld en het pakket staat nog in het sorteercentrum. Ik ben ontevreden hoe dit gegaan is en misleidend ook. Volgens het klantenservice kan nog 1 week duren dit.

Als het pakket zsm wordt bezorgd dan pas ben ik tevreden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juli 2016 om 17:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Sewpal,

Uit uw bericht begrijp ik dat het pakket dat u naar het buitenland heeft gestuurd niet is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Mijn excuses dat het pakket nog niet is aangekomen. Een zending naar Verenigd-Koninkrijk is inderdaad 2-3 werkdagen. Mogelijk is er sprake van vertraging in de distributie. Daarom wil ik u vragen tot zaterdag af te wachten. Mocht uw zending dan nog niet zijn aangekomen, dan kan ik een onderzoek voor u starten. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door resh_