Klacht: Pakket niet bezorgd buitenland

op 13 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juli heb ik mijn pakket verstuurd naar buitenland en sindsdien is het niet bezorgd bij de betreffende persoon. Op het site van post.nl staat dat het pakket duurt 2-3 werkdagen. Gister heb klantenservice gebeld en het pakket staat nog in het sorteercentrum. Ik ben ontevreden hoe dit gegaan is en misleidend ook. Volgens het klantenservice kan nog 1 week duren dit.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket zsm wordt bezorgd dan pas ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2016 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Sewpal,

Uit uw bericht begrijp ik dat het pakket dat u naar het buitenland heeft gestuurd niet is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Mijn excuses dat het pakket nog niet is aangekomen. Een zending naar Verenigd-Koninkrijk is inderdaad 2-3 werkdagen. Mogelijk is er sprake van vertraging in de distributie. Daarom wil ik u vragen tot zaterdag af te wachten. Mocht uw zending dan nog niet zijn aangekomen, dan kan ik een onderzoek voor u starten. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door resh_