Klacht: Pakket niet bezorgd, blijft hangen in sorteercentrum

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede dag, op 8 september heb ik via een particuliere persoon een pakket laten opsturen en een track en trace code ontvangen: 3SKABA781624192. Ik kreeg na een week, op 15 september, nog steeds te zien dat het pakket in het sorteercentrum is. De afzender heeft een onderzoek laten starten, maar ik maak me toch zorgen. Als ik de overige klachten lees, komt het er vaak op neer dat het adres dat op het pakket staat, onleesbaar is geworden of dat er spelfouten in staan. Als dat zo is, blijft mijn pakket heen en weer gaan. Overigens komt het gewicht dat op de bon van track en trace staat, niet overeen met de info die ik krijg als ik details opvraag via de track en trace code. De afzender komt uit Nootdorp; ik wil graag mijn adres doorgeven aan het sorteercentrum waar mijn pakket is. Maar hoe kom ik daar achter? Het zou de procedure in ieder geval een heel stuk versnellen! Mvg Marjolein Aarts, Dongen

Ik ben tevreden wanneer ik mijn pakket ontvangen heb!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 september 2017 om 11:48 geantwoord

Geachte mevrouw Aarts,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen hierover maakt en graag informeer ik u hierover.

Ik zie dat de afzender contact met ons heeft opgenomen op 15 september. Binnen 9 werkdagen zal mijn collega van het onderzoeksteam contact opnemen met de afzender om de afzender te informeren over het pakket.

Ik raad u dan ook aan om contact te blijven met de afzender. Deze kan u op de hoogte houden van de vorderingen binnen het onderzoek.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleinaarts