Klacht: Pakket niet bezorgd, bezorger meld niet thuis (leugen)

op 08 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorging zou plaats vinden tussen 11:30 en 15:30. Inmiddels zie ik dat de bezorger heeft gemeld dat hij om 19:00 langs is gekomen, maar ik was volgens hem niet thuis terwijl ik gewoon op de bank zat. Vervolgens ga ik naar de brievenbus om te kijken of meneer een briefje erin heeft gedaan en dat was blijkbaar zelfs te veel moeite. Deze gang van zaken is ronduit onbeschoft.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger op zondag in zijn eigen tijd het pakket komt bezorgen en zijn excuses aan biedt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Tebbe, Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor mijn late reactie. In uw bericht geeft u aan dat u 24 juni jl. een pakket verwachtte en dat de bezorger om 19.00 langs zou zijn geweest. U was toen echter gewoon thuis, maar heeft de bezorger helemaal niet gezien. Ik kan mij voorstellen dat u hier even goed van heeft gebaald en wil u hiervoor dan ook mijn excuses aanbieden. Graag leg ik dit in ieder geval bij de leidinggevende van uw bezorger neer, zodat deze de bezorger een spreekwoordelijke tik op zijn/haar vingers kan geven. Daarvoor ben ik enkel nog benieuwd of uw deurbel wel naar behoren werkt. Dit controleren we toch altijd even, om ervoor te zorgen dat klachten terecht worden doorgezet. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Tebbe, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tebbe,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 01 augustus 2017 om 17:27 geantwoord

Excuses dat ik zelf zo laat reageer, de e-mails van klacht waren in de verkeerde inbox beland.
Mijn deurbel werkt overigens prima naar behoren en inmiddels heb ik nog steeds verder niet vernomen behalve dan dat het pakket uiteindelijk wel werd bezorgd het bezorgmoment erna.

Helaas komt het nu nog wel regelmatig voor dat de bezorger ver buiten de opgegeven tijd komt wat erg vervelend is i.v.m. andere afspraken.
Zoals vandaag wederom zou tussen 12:30 en 16:00 een pakket bezorgt worden wat inmiddels (17:27) nog steeds niet binnen is.

Alle klachten die gemeld zijn door cookie-cow