Klacht: Pakket niet bezorgd

Xenia Merkelbach op 21 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

31 augustus pakje afgegeven in Frankrijk..zou na 5 dagen aankomen IN Rotterdam.
Geadresseerde had niets ontvangen. Vandaag pas in een ander postkantoor in Frankrijk van de medewerker die via haar mobiel mijn nummer van het pakket had ingetypt te horen gekregen dat het pakket de 16e september naar ons is geretourneerd.

Als ik de verzendkosten terug krijg via mijn ING bank. NL86INGB0004228254
Mw. X. Merkelbach
309 Impasse Verdot, 47350 Escassefort, Frankrijk
Kosten waren 23 euro 10 cent.... dan kan ik het pakket nogmaals versturen.

Afzender

Familie L. du Moulin
Rochussenstraat 43c
3015 EC Rotterdam
0655795152

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Xenia Merkelbach

1 jaar geleden - ik heb wat veranderd en hoop dat het goed komt. Xenia Merkelbach

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 september 2021 om 09:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat de geadresseerde in Nederland uw zending niet heeft ontvangen, mijn welgemeende excuses hiervoor. Helaas kan ik u hiermee niet van dienst zijn. U vraagt naar de status van de door u verzonden zending naar Nederland.
Ik adviseer u contact op te nemen met het verzendende postbedrijf in het land van herkomst, over de status van uw zending.
Volgens de internationale afspraken kan alleen het verzendende postbedrijf een onderzoek opstarten, mocht dit nodig zijn. Ik hoop oprecht dat u samen met het verzendende postbedrijf tot een gepaste oplossing kunt komen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Xenia Merkelbach