Klacht: Pakket niet bezorgd

Mevrouw.. ... op 08 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ojn pakket zou tussen 11 en 14 uur bezorgd worden.
Om 17 iur nog niks, toen dhl gebeld. Eerst het algemene nummer, maar nee ik moest de dure 0900 nummer bellen, deze is zeer onduidelijk te vinden.

Ben ook bij de dhl bezorgpunt geweest, daar was ook niks.

Ik zou gelijk een mailtje krijgen wanneer het pakketje opnieuw bezorgd worden. Dit is dus niet gebeurd!

Stond er, plotseling, op de mail dat hij bij de buren bezorgd was, en staat mijn huisnummer bij, en er lag geen briefje in mijn brievenbus.
Én ik was de hele dag thuis.
Beide buren hebben niks ontvangen.

Later staat er, kreeg weer n nieuwe mail, dat hij om 12.19 bezorgd was..

Maar overal gekeken, nergens mijn pakket.

Ben hier absoluut niet blij mee!!!!

Dat ze eerlijk zijn, en niet zeggen dat ze geweest zijn, terwijl dit NIET zo is.

Ik wil mn pakket zsm geleverd hebben!
Met wat er tegen overgesteld hebben, dit kan nl echt niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag! Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad staan dat uw zending geleverd zou zijn, maar ik begrijp dat dit niet het geval is. Wat ontzettend vervelend! Dit onderzoeken we dan ook graag voor u, hiervoor heb ik wel wat aanvullende informatie nodig. Heeft u voor mij uw Naam, telefoonnummer en e-mailadres? Als we deze gegevens van u ontvangen hebben dan starten we voor deze zending(JVGL0602404601382930) direct een onderzoek op. Excuses voor het ongemak van de gehele situatie, onze contactmogelijkheden zijn te vinden op onze site: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support Graag ontvang ik de aanvullende informatie van u zodat het onderzoek opgestart kan worden. Met vriendelijke groet, Amber DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 08 september 2021 om 12:44 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Mick
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw.. ...