Klacht: Pakket niet bezorgd

op 25 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou bezorgd worden op een tijd dat ik niet thuis was.
Ik een plaats aangeduid waar het gelegd kon worden.
Kom ik thuis ligt er een kaartje dat ik het pakket op moest halen de dag daarna op een dhl ophaalpunt.
Dag daarna sta ik op het balkon, zie ik dhl staan, de bezorgster stapt uit pakt een pakketje met een kaartje,gooit het pakketje voorin de bus,en gooit het kaartje in de brievenbus,zonder aan te bellen en het zou trouwens op een dhl afhaalpunt bezorgd worden.
Dus ze vertrekt en krijg een mail dat het pakketje niet bezorgd kon worden.
Dus morgen om 22:30 zou het op een afhaalpunt afgehaald kunnen worden.
Raar want dan is dat punt namelijk gesloten op dat tijdstip. Zeer ontevreden!!
Vanavond zou ook een pakketje geleverd worden,zelfde probleem,alleen een kaartje terwijl ik thuis was en hem alleen een kaartje uit de busz zag pakken en geen pakket.

Dat het pakketje alsnog gebracht wordt zo spoedig mogelijk,liefst met het pakketje wat ik vanavond ook nog moet verwachten van dhl,als ze daar ook al niet een kaartje in de bus gooien.
Doen wat ze horen te doen.
Afleveren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 juni 2021 om 10:39 geantwoord

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de bezorging zo is verlopen. graag kijk ik met u mee naar de situatie. Zou u mij willen voorzien van uw zendingsnummer, postcode en huisnummer? Bedankt alvast.

Mijn excuses voor het ongemak.

Selena
DHL Parcel Webcare

Heeft op 25 juni 2021 om 14:32 geantwoord

Heb net een messenger bericht gestuurd
Ik ga hier geen persoonlijke gegevens neerzetten.
En ook 3x gechat met jullie
Maar geen stap verder en geen pakketje
Wil de 2 pakketjes samen thuis ontvangen en graag op de bel drukken ben nl thuis en de verzendkosten vergoeden van beide pakketjes

Alle klachten die gemeld zijn door Jo.B